اول مانی

ساخت وبلاگ

چطور پرفکت مانی بخرم؟

پرفکت مانی (حساب پرفکت مانی)که یک سیستم مالی آنلاین ارائه دهنده پول الکترونیک و همچنین یک کیف پول الکترونیکی است. شما می توانید با پرفکت مانی پرداخت های ارزی خود را در اول مانی و وب سایت های مرتبط که پذیرنده این نوع ارز الکترونیک هستند انجام دهید.

خرید ووچر پرفکت مانی:

در سیستم الکترونیکی پرفکت مانی علاوه بر انتقال پول به صورت مستقیم می توانید از ووچر پرفکت مانی نیز استفاده کنید. ووچر پرفکت مانی شامل یک کد ووچر و یک شماره ووچر می باشد. شما می توانید ووچر پرفکت مانی را در سایت های پذیرنده این ووچر استفاده کنید و یا اینکه می توانید ووچر پرفکت مانی را به دیگر ارزهای دیگر دیجیتال تبدیل کنید.

این نکته را فراموش نکنید که از ووچر خود را در اختیار سایت های غیرمعتبر قرار ندهید زیرا از ووچر شما استفاده خواهند کرد و سرویس موردنظر را در اختیار شما قرار نمی دهند.

 

 

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 147 تاريخ : شنبه 30 بهمن 1400 ساعت: 19:44

خرید پرفکت مانی تنها با چند کلیک ساده

این روزها بازار خرید و فروش پرفکت مانی توجه های زیادی را به خود جلب کرده است و بیشتر کاربران به دنبال خرید پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی هستند تا سرمایه خود را افزایش دهند. ممکن است برای شما هم پیش امده که پرفکت مانی و چگونه می توان ان را به دست آورد البته این روزها پرفکت مانی را همه می شناسند اما باز هم با ما همراه باشید تا پرفکت مانی را برای شما به صورت مختصر توضیح دهیم.

پرفکت مانی چیست؟

اولین سوالی که باید به آن پاسخ دهیم این است که پرفکت مانی چیست و در عرصه معاملات چه کاربردهایی دارد؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که برای پرداخت های غیرنقدی ایجاد شده است. این شرکت در سال ۲۰۰۷ در پاناما تاسیس شده است اما دفتر مرکزی آن در زوریخ سوئیس می باشد. از سیستم پرفکت مانی به عنوانی ابزاری برای تسویه حساب های فوری و مطمئن در محیط کسب و کار و بین کاربران خصوصی استفاده می کنند و در واقع عملکردی شبیه به پی پال دارد. با کدهای ووچری که این سرویس دارد می توانید به راحتی و با هر ارزی حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 168 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 14:48

خرید تتر بدون احراز هویت

خرید پرفکت مانی | پرفکت مانی | خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت

تتر ارزی است که در روزهای پرنوسان خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچنان می درخشد و طرفداران وفادار خود را دارد. در این مقاله به این موضوع می پردازیم که آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است یا خیر؟

این روزها اغلب افرادی که دنبال سرمایه گذاری یا ترید کردن ارزهای دیجیتال هستند نام این ارز دیجیتال را شنیده اند، تتر با واحد اختصاری USDT شناخته می شود که قیمت آن همیشه ثابت استف ارزش هر واحد تتر همیشه با یک دلار امریکا برابر می باشد.

به این قبیل از ارزهای دیجیتال استیبل کوین می گویند. ارزهای دیجیتال با ثبات دارای پشتوانه هستند و قیمت آنها همیشه بسته به ارزش پشتوانه شان بالا و پایین می شود.

خرید تتر بدون احراز هویت

اگر به تازگی وارد حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال شده اید پس می دانید که خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر نیست. زیرا تا زمانی که هویت شما به عنوان خریدار مشخص نباشد امکان پولشویی و دیگر سوءاستفاده های مالی برای کاربران فراهم می شود. پس لازم است که قبل از خرید ارزهای دیجیتال، احراز هویت خود را انجام دهید. احراز هویت به سادگی و با ارسال عکس و مدارک شما امکان پذیر می باشد. در برخی از موارد و در مبالغ بالا لازم است که ویدئویی کوتاه از خود برای مسئول احراز هویت بفرستید. سایت های صرافی یا افرادی هستند که مدعی هستند می توانند بدون احراز هویت برای شما خرید و فروش انجام دهند. تحت هیچ شرایطی به این افراد اعتماد نکنید زیرا هیچ راهی برای پیگیری و بازگشت سرمایه از دست رفته تان وجود نخواهد داشت.

 
اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 129 تاريخ : چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت: 13:43

حساب پرفکت مانی چیست؟

با توجه به پیشرفت نیازهای ارزی در سال های اخیر، شبکه هایی برای نقل و انتقال ارز به وجود آمده اند که این شبکه ها به عنوان کیف پول الکترونیکی شناخته می شوند که یکی از این نوع شبکه ها پرفکت مانی (شارژ حساب پرفکت مانی ) است که یک شبکه مالی محبوب در میان ایرانیان می باشد.

همانطور که بارها اشاره کردیم پرفکت مانی یک شبکه پرداخت جهانی است که برای انتقال وجه به کشورهای دیگر و پرداخت های ارزی و از همه مهم تر دریافت وجه و نقد کردن درآمد ارزی کارآمد می باشد. از مهم ترین مزایای پرفکت مانی که بارها به ان اشاره کرده ایم این است که ایران را تحریم نکرده است و حتی می توانید در سایت پرفکت مانی زبان فارسی را انتخاب کنید.

چگونه می توان پرفکت مانی خرید؟

اگر شما یک حساب پرفکت مانی دارید و یا اینکه قصد دارید وجهی را به حساب پرفکت مانی شخص دیگری ارسال کنید و می خواهید خریدها و انتقال وجه را با حساب پرفکت مانی خودتان انجام دهید و حسابتان را شارژ کنید راه های زیادی وجود دارد که ساده ترین آن خرید پرفکت مانی از سایت اول مانی است. اول مانی دارای حساب در پرفکت مانی است که یکی از مطمئن ترین و امن ترین منابع مالی برای شارژ حساب پرفکت مانی است. اول مانی با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به شارژ حساب پرفکت مانی شما می کند.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 297 تاريخ : دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 13:49

 

قیمت پرفکت مانی در ایران

سوالی که ممکن است برای همه پیش بیاید این است که چه سایت هایی در ایران بهترین قیمت پرفکت مانی را دارند؟ با ورود به عصر ارتباطات و ظهور ارزهای دیجیتال، انتقال پول در هر کجای جهان در کمتر از چند ثانیه انجام می شود.

مهم نیست که مبداء و مقصد شما از لحاظ موقعیت جغرافیایی در چه فاصله ای از هم قرار داشته باشند، شما می توانید با استفاده از اینترنت و از طریق ارزهای دیجیتال این کار را به ساده ترین روش انجام داده و برای هر کسی و در هر کشور که می خواهید ارسال کنید.

یکی از ارزهایی که در میان کاربران ایرانی محبوبیت زیادی به دست آورده پرفکت مانی است. پرفکت مانی سیستمی الکترونیکی برای انتقال پول جهانی می باشد و این امکان را به مشتری می دهدا که در کوتاه ترین زمان و با کمترین کارمزد و بدون محدودیت های بانکی وجه موردنیاز خود را انتقال دهید.

خرید پرفکت مانی

پرفکت مانی مانند پی پال، اسکریل و وب مانی یک سیستم برای انتقال مالی بین المللی می باشد. پرفکت مانی ایران را تحریم نکرده و در لیست زبان های خود نیز از زبان فارسی پشتیبانی می کند. با خیالی راحت در پرفکت مانی می توانید ثبت نام کنید و نسبت به داد و ستد با این سیستم اقدا کنید. باز کردن حساب در پرفکت مانی کار بسیار ساده ای است و تنها با تکمیل کردن اطلاعات شخصی، شما صاحب یک حساب پرفکت مانی خواهید شد. با استفاده از خدمات خرید و فروش پرفکت مانی در اول مانی می توانید بدون نگرانی و در کوتاه ترین زمان ممکن حساب تان را به صورت آنی شارژ کنید و یا درآمد خود را از حساب پرفکت مانی به ریال تبدیل کنید. البته ای نکته را نیز به یاد داشته باشید که وجه بعد از فروش به صورت آنی به حساب تان واریز خواهد شد.

 

 

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 160 تاريخ : شنبه 23 بهمن 1400 ساعت: 16:03

هر آنچه درباره کاردانو (Cardano) باید بدانید

تتر | بیت کوین | اتریوم | پنکیک سواپ | دوج کوین | پولکادات

کاردانو یک پروژه بلاک چین منبع باز و غیرمتمرکز است. این پروژه برای ساده سازی تراکنش‌های همتا به همتا ایجاد شده است. ساختار و معماری کاردانو به نوعی طراحی شده است که امکان پیاده سازی قراردادهای هوشمند را در این شبکه ایجاد می کند. این کار موجب سازگارتر و مقیاس‌پذیرتر شدن این شبکه می شود.علاوه بر این، امنیت آن هم حفظ خواهد شد.

Cardano(ADA) در اکتبر ۲۰۱۷ پس از دوسال تحقیق و آزمایش، با رویکردی بی همتا در مقایسه با بقیه آلتکوین ها در صحنه ارزهای رمزنگاری شده ظاهر شد. تیم Cardano بدون بازگشت دوباره به تبلیغات سنگین در غرب، تصمیم گرفت یک سبک ارگانیک را برای جذب سرمایه گذاران به ICO موفق خود انتخاب کند. تیم ADA تقریبا ۶۳ میلیون دلار آمریکا جمع آوری کرد. با توجه به اینکه ۹۵% سرمایه گذاران ژاپنی بودند، آمارها علاقه گسترده جهانی را به سیستم عامل جدید نشان داده‌اند.

نام واحدهای ارزی کاردانو (ADA) است. این ارزدیجیتال تعداد محدودی دارد و در نهایت ۴۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ واحد از آن تولید خواهد شد.

 

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 122 تاريخ : پنجشنبه 21 بهمن 1400 ساعت: 13:07

خرید ووچر پرفکت مانی

کسانی که حساب پرفکت مانی دارند می توانند به راحتی با خرید ووچر پرفکت مانی و یا روش های پرداختی دیگر اکانت خود را شارژ کنند. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت پویا و مطمئنی است که برای مبالغ بالا بسیار مناسب می باشد و تا به امروز مشکلی با کاربران ایرانی نداشته است. مشکلی این سیستم پرداخت دارد این است که به اندازه روش های دیگری چون پرداخت با ویزا کارت و یا مستر کارت رواج پیدا نکرده است. همانطور که در بالا ذنیز اشاره کردیم این سیستم برای افتتاح حساب کاربران ایران مشکلی ندارد اما با وجود یک سری تحریم ها در رابطه با ارزهای دلاری، شارژ ووچر پرفکت مانی برای کاربران ایرانی کار نسبتا دشواری است اما شما با avvalmoney می توانید در کوتاه ترین زمان و با مطمئن ترین روش اقدام به شارژ حساب پرفکت مانی خود نمایید.

خرید کارت شارژ پرفکت مانی

کارت شارژ پرفکت مانی که اسم دیگر آن نیز ووچر پرفکت مانی می باشد. افراد زیادی هستند که می خواهند به صورت آنلاین خرید و فروش پرفکت مانی را انجام دهند اما نمی دانند که چگونه این کار را انجام دهند. همانطور که می دانید پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که هر زمان که نیاز داشتید می توانید آن را به ریال تبدیل کنید. حتی می توانید پرفکت مانی به ارزهای دیگر نیز تبدیل کنید.

با توجه به محدودیت هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد شما می توانید خرید ووچر پرفکت مانی خود را به سایت های معتبری بسپارید و سپس از آن نیز استفاده کنید. حال برای خرید کارت شارژ پرفکت مانی بعد از اینکه در سایت اول مانی ثبت نام کردید و سپس احراز هویت تان را انجام دادید می توانید کارت شارژ پرفکت مانی را به صورت آنی دریافت کنید.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 163 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 14:16

ووچر پرفکت مانی چیست؟

زمانی که قصد خرید اینترنتی دارید، باید اطلاعات کارت خود را در سامانه های بانکی وارد کنید تا بتوانید پرداخت را انجام دهید. ووچر پرفکت مانی نیز چنین عملکردی دارد. البته از آنجایی که قرار نیست با حساب خود از خودپردازهای ایرانی پول بگیرید، پس نیازی به کارت فیزیکی ندارید! تنها اطلاعات و رمزها برای خرید از سایت های مختلف کافی است.
یک صرافی پرفکت مانی میتواند بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری در این پلتفرم، ووچر به شما بدهد. در ووچر کدهای مورد نیاز، از جمله شماره ووچر و کد فعالسازی آن وجود دارد. شما با استفاده از این دو شماره میتوانید خرید کنید و بعد از پایان اعتبار ووچر، دیگر کاربردی نخواهد داشت. خرید ووچر پرفکت مانی بدون ایجاد حساب برای افرادی که تنها یک بار قصد انجام تراکنش بین المللی دارند، مناسب است.

ووچر میتواند به حساب کاربری شما در پرفکت مانی نیز متصل باشد. یعنی به کمک حساب کاربری خود میتوانید ووچر ایجاد کنید. حتی میتوانید ووچرهایی که دارید را در حساب کاربری وارد و اعتبار آنها را به اکانت اضافه کنید.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 133 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 13:26

آموزش انتقال پول از طریق پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی | خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت | فروش پرفکت مانی بدون احراز هویت

در بین روش های مختلفی که برای ارسال حواله ارزی وجود دارد، پرفکت مانی یکی از روش های انتقال ارز به حساب می آید. علاوه بر اینکه از این شبکه پرداخت آنلاین برای خرید از سایت های خارجی و پرداخت ارزی استفاده می شود، برای بقیه انجام امور ارزی، مانند حواله بین المللی نیز استفاده می شود. اگر شما هم یکی از کاربران Perfect Money هستید، در این مقاله با موضوع آموزش انتقال پول با پرفکت مانی همراه ما باشید.

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که دفتر مرکزی آن در پاناما است و با ارزهای رایج بین المللی مثل دلار یا یورو فعالیت می کند. این شرکت در سال ۲۰۰۷ در پاناما تاسیس شد اما دفتر مرکزی آن در زوریخ سوئیس است و به عنوان سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت های غیرنقدی در اینترنت مورد استفاده قرار میگیرد. این سیستم پرداخت انتقال پول را میان مکان های مختلف جغرفیایی تسهیل می کنند و همچنین یک روش خرید آنلاین است.

انتقال پول در پرفکت مانی

انتقال دادن پول در پرفک مانی تقریبا همان فرایند در وب مانی است. در این روش انتقال، مقداری از اعتبار حساب پرفکت مانی خود را به حساب پرفکت مانی دیگری انتقال می دهید که این کار از طریق دو انتقال مستقیم پول و نقل و انتقال پول کوپن انجام می شود. کوپن Perfect Money تقریبا مثل کارت شارژ است که در آن دارنده حساب با استفاده از اعتبار خود کوپنی تولید می کنند و آن را به شخصی که در گذشته در مورد او صحبت کرده است می دهد. این بخش آموزش هر دو روش انتقال پول را در Perfect Money بررسی می کند و امیدوار است که توضیحات جامع و کاملی را به کاربران ارائه دهد.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 187 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 14:19

خرید پرفکت مانی با بهترین قیمت

 

خرید پرفکت مانی با بهترین قیمت: همانطور که در مقالات قبلی نیز اشاره کرده ایم، پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیک سریع می باشد که امکان انجام تراکنش های مالی را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری فراهم می کند.

در حال حاضر به دلیل فعالیت این شرکت در کشور پاناما و همچنین قوانین ساده ای که این کشور برای فعالیت های شرکت های مالی دارد، قوانین مرتبط به تحریم کاربران ایرانی توسط پرفکت مانی اجرا نمی شود و ایرانیان چه به شکبل خرید شارژ حساب پرفکت مانی و چه خرید ووچر پرفکت مانی از این سیستم استفاده می کنند. البته ممکن است با توجه به تغییر شرایط پرفکت مانی تصمیمات خود را در این موضوع در آینده تغییر دهید که امیدواریم این گونه نشود. شما می توانید در سایت اول مانی اقدام به ایجاد حساب پرفکت مانی و یا شارژ حساب کاربری خود کنید.

خرید پرفکت مانی به صورت آنی

ووچر پرفکت مانی، یکی از ویژگی های خیلی مهم کیف پول مجازی پرفکت مانی می باشد. ووچرهای پرفکت مانی، نوعی کارت شارژ هستند که شما می توانید با استفاده از آن برای یک بار، خرد یا انتقال ارزی خود را انجام دهید. در واقع ووچر مانند یک کارت شارژ می باشد که شما با استفاده از آن کد می توانید یک بار از آن استفاده کنید.

هر شخصی که حساب کاربری پرفکت مانی داشته باشضد می تواند تا هر اندازه که می خواهد و نیاز دارد، برای خود ووچر ایجاد کند و از آنها در جاهای مختلف استفاده کند. اما اشخاصی که حساب پرفکت مانی ندارند نیز می توانند خرید فوری ووچر پرفکت مانی را در صرافی اول مانی انجام دهند و انجام دهند و با ثبت نام، برای خود ووچر پرفکت مانی خریداری کنند.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:02